Levering

De standaard Cheesin-verzendbox werd speciaal voor ons ontwikkeld en heeft de volgende afmetingen:

lengte: 35cm
diepte: 26cm
hoogte: 10cm

Verzendingen binnen België  van minder dan €50 hebben een standaard leverkost van €5,90.

Een bestelling boven de €50 wordt gratis geleverd.

Onze cheesin-boxen worden gekoeld en via koerierdienst verstuurd. Onze logistieke partner PostNL verzorgt je leveringen.

Je kan via track-and-trace steeds de status van je levering opvolgen.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je kaasbox beschadigd wordt geleverd. Indien je toch een mankement opmerkt, neem je best contact op met de klantendienst van cheesin. Je kan deze via e-mail bereiken (klantendienst@cheesin.be). We nemen zo snel mogelijk contact met je op en zoeken samen naar een geschikte oplossing. Wij zijn geen grote multinational en hechten daarom veel belang aan de persoonlijke service die we onze klanten bieden.

Voorlopig versturen wij onze kaasboxen enkel in België (Vlaanderen, Brussel & Wallonië) en Nederland.

Maar we houden jullie natuurlijk op de hoogte als ook andere landen aan dit lijstje worden toegevoegd.

Ja hoor – onze boxen worden wekelijks verstuurd, ook in de zomermaanden.

Enkel in augustus nemen wij even een pauze zodat we jullie in september opnieuw de beste kazen kunnen bezorgen. De exacte periode van sluiting wordt ruim op voorhand gecommuniceerd. 

Momenteel levert Cheesin elke week op vrijdag. Andere leverdagen zijn voorlopig niet mogelijk. Onze kazen blijven na de levering uiteraard nog een tijd goed (in de koelkast). Je kan de gewenste vrijdag aanduiden in de kalender bij het finaliseren van je bestelling.

We voegen wel extra leverdata toe tijdens speciale periodes zoals eindejaar, Valentijn, Pasen of Moederdag. Deze vindt u in de kalender bij het afronden van uw bestelling. 

Gezien de fragiliteit van onze producten en onze sterke focus op kwaliteit en voedselveiligheid, kunnen geleverde goederen niet terugbezorgd worden. Is er iets mis met jouw bestelling, dan vragen wij jou om ons zo spoedig mogelijk te contacteren via e-mail (info@cheesin.be)

Betaling

Betalen maken we graag zo gemakkelijk mogelijk voor jou. Je kan op onze website betalen met Bancontact (inclusief Payconiq), Maestro, iDEAL of creditcard (VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS). Aan u de keuze. 

Welkom, nieuwe klant! Je kunt eenvoudig een account aanmaken via de ‘account’-knop bovenaan rechts op elke pagina. Uiteraard kan je dit ook doen terwijl je aan het bestellen bent. 

Dat kan iedereen overkomen. Geen nood, je kan steeds een nieuw wachtwoord aanvragen. Wanneer je tijdens het inloggen jouw e-mailadres hebt ingevuld, kun je aangeven dat je jouw wachtwoord bent vergeten. We mailen je dan onmiddellijk instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken. Mocht dit niet zijn gelukt, helpen we je uiteraard graag verder.

Een verandering in adres, telefoon of wachtwoord? Goed idee dat je ons dit laat weten. Zo voorkomen we misverstanden bij de betaling of levering van je bestelling. 

Je kan al je gegevens eenvoudig beheren in je persoonlijk account. 

Mijn Cheesin-abonnement

Een maandelijks abonnement bij Cheesin is heel flexibel en transparant. Je kiest vooreerst het type box dat je elke maand wilt ontvangen (‘Tête-à-Tête’, ‘Tradition’ of ‘Signature’). Later kan je in je persoonlijk login-zone heel eenvoudig je abonnement tijdelijk pauzeren. Conclusie: jij bepaalt in welke maanden je de bijzondere cheesin-kazen wil ontvangen.

In de rechter bovenhoek van elke pagina staat een knopje ‘account’. Daar krijg je met behulp van je login en paswoord toegang tot je persoonlijke klantenzone.

Ja, je krijgt altijd een bevestiging via e-mail van elke bestelling die je bij Cheesin plaatst.
Mocht je deze niet onmiddellijk ontvangen, controleer dan je spam-folder eens.

De Cheesin-kaasboxen voor abonnees worden altijd via koerier verstuurd in de eerste week van de maand. Je mag je kazen dus de eerste vrijdag van elke maand bij je thuis verwachten. Op tijd om te genieten in het weekend!

Natuurlijk ontvang je een persoonlijke e-mail wanneer je box bij Cheesin vertrekt.

Dit is geen probleem. Bij Cheesin ben je absoluut niet gebonden aan een langlopend abonnement.
Je kan dus op elk moment beslissen om je abonnement stop te zetten. Hiervoor ga je naar je persoonlijke account.

Uiteraard!

Speciaal voor jouw ontwikkelden we een reeks leuke assortimenten die je éénmalig kan laten bezorgen. Op deze assortimenten krijg je bovendien standaard 5% korting. 

Dat kan in je persoonlijke account-zone. Met de knop ‘pauzeren’ zet je je abonnement tijdelijk stop. Opgelet: je moet je abonnement op dezelfde manier activeren vooraleer je opnieuw kazen kan ontvangen.

Mijn cheesin-box

Bij cheesin kiezen we steeds voor kazen die omwille van hun herkomst, productie of zeldzaamheid uniek zijn.

En omdat kwaliteit niet gebonden is aan landsgrenzen, zoeken we deze pareltjes overal in Europa. Enkele landen die aan bod komen in ons assortiment: België, Frankrijk, Nederland, UK, Spanje, Italië, Zwitserland,…

Ja hoor, dat kan zeker!

Op onze pagina ‘Kazen’ vind je een overzicht van alle bijzondere kazen in ons assortiment. Hier kan je naar hartenlust je keuze maken. 

De Cheesin-assortimenten zijn vooraf vastgelegd door kaasmeester Gijsbrecht. Hier kan je dus niet kiezen. Maar wees gerust, zijn kennis en ervaring zorgen er telkens weer voor dat je een evenwichtig en seizoensgebonden pakket zal ontvangen.  

Kaas is een teer product dat met zorg moet behandeld worden. Daar zijn we ons ten volle van bewust.

Daarom hebben we heel veel tijd en energie gestoken in de ontwikkeling en tests van een geschikte verpakking die de fragiele kazen beschermt tijdens het logistieke proces. Onze boxen zijn vervaardigd uit stevig karton en afgewerkt met een isolerende binnenlaag. Om de temperatuur tijdens het transport laag genoeg te houden, maken we gebruik van gelpacks. Zo garanderen we een optimale kwaliteit.

0
    Jouw winkelmand
    Uw winkelwagen is leegVerder winkelen
      Calculate Shipping

      Het is tijdelijk niet mogelijk een bestelling te plaatsen op onze website.
      Onze excuses voor het ongemak.